PP AUTO s.r.o.
Autorizovaný predaj a servis Mitsubishi Motors


NOVÝ ECLIPSE CROSS PLUG-IN HYBRID

Nový Mitsubishi Eclipse Cross PHEV bude na slovenský trh uvedený začiatkom mája 2021.

NOVÁ DIMENZIA SUV

Mitsubishi Eclipse Cross PHEV je športové SUV, ktorého výrazný dizajn, vycibrená japonská kvalita, jazdná dynamika, premyslené usporiadanie a pokrokové prvky výbavy posúvajú vozidlo na úplne novú úroveň. Mitsubishi vôbec po prvý krát predstavuje nový variant PHEV so systémom pohonu 4WD s dvojicou elektromotorov, prevzatým z modelu OUTLANDER PHEV, ktorý je najpredávanejším modelom typu PHEV SUV na svete.

  • architektúra elektromobilu
  • pokroková technológia plug-in hybrid
  • unikátna kombinácia 2 elektromotorov
  • unikátny pohon 4x4 S-AWC
  • dojazd čisto na elektrinu 55 km v mestskom cykle (EAER City podľa WLTP)
  • dojazd čisto na elektrinu 45 km v kombinovanom cykle (EAER podľa WLTP)
  • možnosť štandardného aj rýchleho dobíjania
  • technológia V2X
  • palubná zásuvka s výkonom 1500 W
  • head-up displej
  • objem batožinového priestoru až 471 l

Model Eclipse Cross, úspešne spájajúci všestrannosť SUV so smelým a výrazným dizajnom, dostal od roku 2018 celý rad globálnych ocenení - napr. GOOD DESIGN® od múzea architektúry a dizajnu Chicago Athenaeum v roku 2018 alebo Auto roka RJC na konferencii RJC (podujatie usporiadané výskumníkmi v automobilovom priemysle a motoristickými novinármi v Japonsku).

VÝRAZNÝ DIZAJN INŠPIRUJÚCI VODIČA K AKTÍVNEJŠIEMU ŽIVOTNÉMU ŠTÝLU

Predĺžená karoséria upravená podľa dizajnovej koncepcie „Daring Grace“ zaujme prepracovanou prednou aj zadnou časťou vozidla s elegantným a vycibreným vzhľadom, rovnako tak ako vylepšenou dynamikou SUV pri pohľade spredu aj zozadu.

Na prednej maske si možno všimnúť ďalšie vývojové varianty tzv. „Dynamického štítu“ (Dynamic Shield), vyjadrujúce dynamické jazdné vlastnosti SUV aj schopnosť bezpečne ochrániť všetkých na palube. Dizajn prednej časti završuje modernizované usporiadanie svetiel s ostrejším športovým vzhľadom. Charakter SUV potvrdzujú ochranné kryty pod predným aj zadným nárazníkom.
Elegantný a súčasne športový dizajn je typický aj pre zadnú časť vozidla. Dvojité delené zadné okno z predchádzajúceho modelu návrhári zjednodušili na jednodielne okno v prospech elegantného štylistického stvárnenia, pôvabnejšej podoby a lepšieho výhľadu smerom dozadu.

Pre Eclipse Cross charakteristické zadné svetlá s trojrozmerným efektom sú teraz o niečo vyššie, a teda aj nápadnejšie a zároveň viditeľnejšie z väčšej diaľky. Z robustných panelov karosérie a nárazníkov srší pevnosť a sila; spojením so šesťuholníkovým motívom, pripomínajúcim náhradné koleso na zadnej časti vozidla, je vyjadrená odolnosť SUV a schopnosť zvládať všetky nástrahy vozovky.
Vo vnútri kabíny sa vo vyšších výbavách objavuje nový čierny interiér so sedadlami čalúnenými kombináciou reliéfneho materiálu na báze velúru a umelej kože; výrobca ďalej v prípade koženého čalúnenia ponúka okrem tradičnej čiernej aj svetlo šedé prevedenie. S farbou čalúnenia kvalitného interiéru v športovom duchu je zladené aj čalúnenie dverí.

Nová sústava SDA (Smartphone Link Display Audio) s 8" displejom už v základnej výbave sprostredkuje vodičovi lepšie viditeľné informácie v prospech ľahšieho ovládania vozidla. Z toho istého dôvodu sa obrazovka posunula bližšie k vodičovi a spolujazdcovi na prednom sedadle.

Špecifický rad žiarivých farieb s označením „Diamond“ zahŕňa dva varianty lakovania karosérie - červenú Diamond a po novom aj bielu Diamond. Odtieň karosérie v druhom prípade vyžaruje biely perleťový lesk s jemným nádychom kovu čoby náznakom vitality, ako aj očarujúcej a vyzretej elegancie. Farby laku karosérie z radu Diamond sú výsledkom náročného viacfázového postupu lakovania, zahŕňajúceho niekoľko vrstiev (vrátane vysoko lesklého jemnozrnného materiálu zvaného „mica“, tvoreného lesklou bielou perleťou napr. z jemných hliníkových vločiek a korundu). Výsledný lak je kombináciou žiarivo bieleho perleťového odtieňa s kovovými odleskami.

RADOSŤ Z ELEKTRICKÉHO POHONU, KTORÚ DOKÁŽE SPROSTREDKOVAŤ IBA PLUG-IN HYBRID

Nový Eclipse Cross PHEV prevzal z modelu OUTLANDER PHEV upravený systém pohonu 4WD PHEV s dvojicou elektromotorov. Použitá architektúra zahŕňa jeden predný a jeden zadný výkonný elektromotor, veľkokapacitnú batériu pohonu a spaľovací motor 2.4 MIVEC, čím zabezpečuje rýchle, tiché a zároveň dynamické zrýchľovanie, ktoré je pre elektromobily typické. Batéria pohonu s kapacitou 13,8 kWh umožňuje čisto elektrický dojazd 55 km v mestskom cykle, a tak by k väčšine jázd v rámci každodenného dochádzania mala postačovať elektrina.

Počas jazdy slúžia na pohon primárne dva elektromotory doplnené benzínovým motorom, ktorý je schopný automaticky sa rýchlo zapájať podľa jazdných podmienok a / alebo stavu nabitia. Vďaka architektúre na báze elektromobilu bez prevodovej skrine sa Eclipse Cross PHEV môže pochváliť úplne hladkým zrýchľovaním bez rázov pri radení, ktorých sme svedkami pri konkurenčných modeloch s architektúrou založenou na konvenčnom pohone a prevodovke.

Štandardné aj rýchle dobíjanie
Batožinový priestor až 471 l
Systém pohonu všetkých kolies S-AWC

POHON VŠETKÝCH KOLIES PRE AGILNÚ SPÄTNÚ VÄZBU A CESTOVANIE BEZ OBÁV

Vďaka vysokej tuhosti karosérie a optimalizácii zavesenia predných aj zadných kolies sa ešte zvýšila efektivita systému pohonu S-AWC (Super-All Wheel Control), čo sa odrazilo v lepšom jazdnom správaní v súlade so zámermi vodiča a v prospech pohodlnejšej a tichšej jazdy.

Prevedenie PHEV kombinuje systém S-AWC s pohonom 4WD na báze dvoch elektromotorov so schopnosťou ľubovoľne rozdeľovať hnaciu silu medzi predným a zadným elektromotorom bez strát v prevodovom ústrojenstve. Systém podporuje mimoriadnu úroveň kontroly riadenia, zatáčanie aj brzdenie, kedy využíva agilnú odozvu charakteristickú pre elektromobil. Konštruktéri modelu Eclipse Cross ďalej optimalizovali rozloženie hmotnosti medzi nápravami a znížili ťažisko vozidla umiestnením vysokokapacitnej batérie pohonu pod podlahu približne uprostred vozidla. Výsledkom úprav je ešte pohodlnejšia jazda s príkladnou stabilitou riadenia.

ZÁVODNÉ GÉNY Z WRC: SYSTÉM POHONU 4X4 S-AWC (Super-All Wheel Control) A SYSTÉM POHONU TWIN MOTOR 4WD NA BÁZE DVOJICE ELEKTROMOTOROV

Systém pohonu S-AWC, pôvodne predstavený v roku 1987 vo svojej veľmi rannej podobe („AWC“) v mimoriadne prepracovanom modeli Galant VR4, bol postupne zdokonaľovaný v desiatich vývojových variantoch modelu Lancer Evolution, aby sa následne v roku 2012 predstavil v novej podobe v modeli Outlander PHEV vrátane jedinečného usporiadania pohonu 4WD s dvojicou elektromotorov, ktoré sa dnes objavuje aj v modeli Eclipse Cross PHEV.

SOROVNANIE ECLIPSE CROSS 4WD 1.5 CVT VS. ECLIPSE CROSS PHEV TWIN MOTOR 4WD – 2.4

 Eclipse Cross 4WD - 1,5 CVTEclipse Cross PHEV Twin Motor 4WD - 2,4
Celková dĺžka 4 405 mm 4 545 mm
Pohotovostní hmotnosť 1520 až 1555 kg 1900 až 1910 kg
Objem batožinového priestoru 341 až 448 l (VDA) (5 míst) 359 až 471 l (VDA) (5 míst)
Max. výkon 163 k 98 k - 82 k - 95 k
Max. krútiaci moment 250 Nm 193 Nm - 137 Nm - 195 Nm
Zrýchlenie 0 – 100 km/h 10,4 s 10,9 s
Emisie CO2 (podle WLTP) 190 až 196 g/km 46 g/km
Max. hmotnosť prívesu 1 600 kg 1 500 kg

Chcete sa dozvedieť viac?

:*
:*
:
:*
:*
:*
:*

Návštevník webu odoslaním formulára potvrdzuje, že bol oboznámený s Informačným oznámením o spracovaní osobných údajov.

* povinná položka